Mitt i veckan..

Katja skriver..Jobbade till kl.23.30 igår så var ganska seg i starten imorse eller kanske vart det hela dagen i denna fuktiga hettan man ej kommer undan.På natten dock kan man tom frysa lite då ac är på helta natten på 25+. Nu har vi besökare som kom igår Marita och Carina som stannar en vecka. Knappt sett de dock då de ute hela dagarna. De hade med sig mycket kaffe och massor av salta godisar.
Katja Holgerssons foto.
 
Nu får jag försöka hålla mig lite så jag ej ärter mig sjuk  men jösses så gott det är. Selina ledig idag med och jobbar ej förrän efter Zanzibar dit hon flyger på fredag med en natts landning i Dubai. Blir kul för henne nåt specielt inte som åka till Danmark precis.
Middagen redan i ugnen taco paj serveras med sallad och majs till. Få se om gästerna äter med oss. Igår kom det faktiskt några droppar regn!!  idag vart lite molnigt men även sol. 

Kommentera här: